-
30.6.2023 Provedené práce (21.6.-28.6.2023)
SO 201 – Most ev. č. 01151-1
- dokončení armatury NK- osazení odvodňovačů NK- poddbednění říms na křídlech30.6.2023Práce provedené od předání stavby: Frézování živičného povrchu v km 8,2-9,3. Sanace podkladních vrstev v km 9,3-9,9 v pravém jízdním pruhu.Práce předpokládané do dalšího KD: Odstranění podkladních vrstev v km 8,2-9,3. Pokračování sanace v km 9,3-9,9 vlevo.Předpokládané ukončení stavby: Termín dokončení dle SoD 26.9.2023.30.6.2023 Provedené práce
SO 201 - Most ev.č. 01144-5
- výztuž a bednění dříků opěr- betonáž opěr30.6.2023 Popis stavby: Kompletní demolice původního mostu přes místní potok a výstavba nového jednopolového mostu z betonových rámových prefabrikátů. Délka přemostění 4,5m.
Provedené práce (19.6. – 28.6.):
- Zřízení objížďky
- Demolice původního mostu
30.6.2023 montáž motosvodidel
30.6.2023 V termínu od 11.4.2023 zahájena výstavba s plánovaným termínem dokončení 30.11.2023.
Aktuálně prováděné a provedené práce:
- Rekonstrukce zastávek (násypy konstrukčních vrstev, hutnění)- Výměna a zřízení silničních obrub (zemní práce, zřizování obrub a přídlažby). Práce probíhají v koordinaci s Úmob Nová Bělá, která zajišťuje opravu chodníku pro pěší.30.6.2023 Stávající most z r. 1966 byl ve velmi špatném stavebně technickém stavu a měl nevyhovující prostorové uspořádání. Z těchto důvodu bylo přistoupeno k jeho rekonstrukci. V rámci provádění stavby byly však zjištěny nepředvídatelné okolnosti, které brání dokončení stavby a vyvolají její změnu, která si svým charakterem vyžádá dodatečné stavební povolení.
V rámci stavby měl být zachován stávající pilíř v korytě řeky Odry. Po demolici stávajícího mostu byl v místě původních stojek podpěry proveden doplňující diagnostický průzkum stávajícího základu, přičemž byl zjištěn rozdíl mezi údaji v projektové dokumentaci z roku 1966 a skutečností týkající se založení stávajícího pilíře v toku řeky Odry.
30.6.2023 Provedené práce
SO 201 Demolice mostu ev. č. 486-011
- výkop pro založení mostu
29.6.2023 Severní spoj, který v centru Ostravy napojuje Mariánskohorskou ulici na dálnici D1, bude kvůli rozsáhlé rekonstrukci skoro 4 měsíce neprůjezdný. Díky jeho modernizaci bude opravená vozovka, mosty, protihlukové stěny i svodidla. Celá akce přijde na 95,5 milionu korun, Moravskoslezský kraj na ni jako investor získal dotaci z Evropského fondu pro regionální rozvoj.
Čist dál... zdroj: Moravskoslezský kraj
29.6.2023 Rekonstrukce vozovky probíhá na ul. Rudé armády za částečné uzavírky úseku od ul. tř. 17. listopadu po křižovatku s ul. Žižkova, kdy je uzavřen levý jízdní pruh (směr Petrovice u Karviné) a doprava je vedena obousměrně v pravém jízdním pásu.
Od 3.7.2023 budou uzavřené také levé jízdní pruhy v úseku od okružní křižovatky s ul. Havířská x Leonovova po křižovatku s ul. Čsl. Armády. Křižovatka s ul. Čsl. Armády bude řízená světelným signalizačním zařízením.
Podkategorie
Uzavírky tabulka
UZAVÍRKY SILNIC
POVODNĚ - UZAVÍRKY SPRÁVY SILNIC MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Bruntálsko
Most ev.č. 44520-3 Vrbno p. Pradědem Železná – dlouhodobě uzavřenoSilnice II/451 Vidly-Vrbno p. P. – průjezdné se zvýšenou opatrností do 7,5 t
Silnice II/450 Karlova Studánka - Vidly – uzavřeno od 1.11.2024 - do 31.3.2025, vjezd pouze na povoleníOpavsko
Most ev.č. 05712-2 Držkovice přes řeku Opavu – dlouhodobě uzavřeno, pouze pěší provoz.>> Mapa zobrazující uzavírky silnic <<
PŘEHLED PLÁNOVANÝCH AKCÍ V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI - Indikativní přehled akcí, které mohou ovlivnit plynulost silničního provozu na vybraných komunikacích, je vytvořen na základě informací poskytnutých vlastníky dopravní infrastruktury (správci, provozovateli, popř. investory staveb dopravních cest)
- Informace poskytuje Moravskoslezský kraj
UZAVÍRKY V OSTRAVĚ - Aktuální a plánované uzavírky komunikací povolené odborem dopravy MMO nebo oznámené jinými úřady ve správním obvodu Ostravy.
- V přehledu jsou uvedeny uzavírky nebo omezení provozu na dálnici, silnicích I., II. a III. tříd a vybraných místních komunikacích
- Informace poskytuje statutární město Ostrava
Články informující o uzavírkách na silnicích II. a III. tříd v MSK