30.6.2026 Řešeným územím je koridor sil. III/4822, začínající křižovatkou se sil. II/482 v km 0,000 a končící v km 1,400 (konec intravilánu). Délka rekonstrukce silnice je 1400 m. Stávající šířkové uspořádání bude zachováno.
Termín realizace: 13. 5. 2023 – 11. 7. 2023
30.6.2023 Začátek úpravy je v km 5,520 ( křižovatka se sil. III/46420) a konec úpravy je v km 6,925 (okružní křižovatka s MK u ČSPHM „ORLEN BENZINA“), délka úpravy je 1 405m. Hlavním záměrem stavby je frézování vozovky, oprava trhlin a pokládka obrusné vrstvy. Niveleta nebude navýšena. Stávající šířkové uspořádání bude zachováno, bude provedeno pročištění příkopových tvárnic a předpokládá se zřízení stříkaného VDZ barvou včetně předznačení.
Termín realizace: do 20. 7. 2023
30.6.2023 Popis stavby: Kompletní demolice původního mostu přes místní potok a výstavba nového jednopolového mostu z betonových rámových prefabrikátů. Délka přemostění 4,5m.
Provedené práce (19.6. – 28.6.):
- Zřízení objížďky
- Demolice původního mostu
30.6.2023 montáž motosvodidel
30.6.2023 V termínu od 11.4.2023 zahájena výstavba s plánovaným termínem dokončení 30.11.2023.
Aktuálně prováděné a provedené práce:
30.6.2023 Stávající most z r. 1966 byl ve velmi špatném stavebně technickém stavu a měl nevyhovující prostorové uspořádání. Z těchto důvodu bylo přistoupeno k jeho rekonstrukci. V rámci provádění stavby byly však zjištěny nepředvídatelné okolnosti, které brání dokončení stavby a vyvolají její změnu, která si svým charakterem vyžádá dodatečné stavební povolení.
V rámci stavby měl být zachován stávající pilíř v korytě řeky Odry. Po demolici stávajícího mostu byl v místě původních stojek podpěry proveden doplňující diagnostický průzkum stávajícího základu, přičemž byl zjištěn rozdíl mezi údaji v projektové dokumentaci z roku 1966 a skutečností týkající se založení stávajícího pilíře v toku řeky Odry.
30.6.2023 Provedené práce
SO 201 Demolice mostu ev. č. 486-011
- výkop pro založení mostu