14.8.2023 Provedené práce (25.07.2023 – 31.7.2023)
- Realizace podkladních vrstev vozovky a chodníků
- Modelace a výškové úpravy konstrukčních souvrství v návaznosti na budoucí povrchové odvodnění
- Dokončení sanace podloží
- Zhotovení obrub vnitřního prstence okružní křižovatky
14.8.2023 Práce provedené od minulého KD:
Pokládka ACO po km 11,030 v celé ploše stavby. Betonáž říms SO202. Frézování 4. etapy (od 11,03) do konce úseku.
14.8.2023 Provedené práce (4.8.-10.8.2023)
SO 101 - Silnice III/44214
14.8.2023 Aktuální postup a plán prací do KD_06 (17.8.2023):
- Je provedena demolice stávající mostní konstrukce
- Jsou zhotoveny štětovnice a šikmé kotvy
- Je provedeno provizorní zatrubnění toku
14.8.2023 Popis stavby: Kompletní demolice původního mostu přes místní potok a výstavba nového jednopolového mostu z betonových rámových prefabrikátů. Délka přemostění 4,5m.
Provedené práce (27.7. – 9.8.):
- Betonáž říms
- Dokončení dláždění koryta toku
- Zhotovení přechodových oblastí
14.8.2023 Do termínu konání KD provedeno:
10.8.2023 Provedené práce (26.7.-2.8.2023)
10.8.2023 V současné byly dokončeny práce na I.etapě této stavby a nově probíhají práce na II.etapě stavby (nově došlo proto k úplné uzavírce silnice II/470H v obou směrech vč. nájezdových a sjezdových ramp ze sil. II/647 na mimoúrovňovou křižovatku se sil. II/470), v termínu 8.8. – 2.10. 2023.
9.8.2023 Správa silnic Moravskoslezského kraje zahajuje dne 15. 8. 2023 opravu silnice III/45213 Valšov – Roudno, etapa „B“
Jedná se o úsek silnice III. třídy III/45213 v provozním staničení km 2,300 – 4,600. Začátek úseku navazuje na předchozí realizovanou etapu A, konec poté na začátku úseku etapy C v km 4,600. Komunikace v tomto úseku má šířku vozovky mezi 6,75-7 m v běžných úsecích. V řešeném úseku dojde k obnově krytových vrstev, obnovy krajnice, výměny SDZ, k lokálním opravám a montáže nových svodidel (stávající svodidla budou odvezena). Součástí jsou i opravy stávajících propustků a stavební údržba mostu ev. č. 45213-3.
9.8.2023 V rámci provádění stavby byly zjištěny nepředvídatelné okolnosti, které brání dokončení stavby podle původní PD a vyvolají změnu stavby, která si svým charakterem vyžádá dodatečné stavební povolení.
V rámci stavby měl být zachován stávající pilíř v korytě řeky Odry. Na základě dodatečné diagnostiky stávajícího základu byl zjištěn rozdíl v předpokladu (projektová dokumentace z roku 1966) a skutečnosti týkající se založení stávajícího pilíře v toku Odry. Tato skutečnost vede k nezbytným konstrukčním změnám, které ovlivní jak spodní stavbu, tak i nosnou konstrukci.