18.7.2024 Provedené práce
SO 201 Most ev.č.01142 přes Olši
- betonáž dříku P2
- výztuž, bednění a betonáž dříku a křídel OP3
- izolace a zásyp základu P2
18.7.2024 Oprava silnice spočívá v celoplošném vyfrézování stávající obrusné a ložné asfaltové vrstvy vozovky + lokální vyfrézování vysprávek podkladní vrstvy vozovky. Před celoplošnou pokládkou AHV proběhne umístění výztužných geomříží do prostoru zastávkových stání, a poté bude provedena pokládka nových krytových asfaltových vrstev.
18.7.2024 Provedené práce: 10.07.2024 – 16.07.2024
- dokončení pokládky nosníků
- navážení armatury
- započetí prací na bednění čel, příčníků, horní desky - mostovky
18.7.2024 Jedná se o souvislou opravu silnice III/4641 v km 0,019 – 0,795 silničního provozního staničení. Začátek úseku je situován v křižovatce s ul. Oblouková, konec úseku se nachází v křižovatce s ul. Ratibořská města Opavy. Investorem stavby byla SSMSK, p. o. Stavba byla financována z prostředků Moravskoslezského kraje.
Náklady stavby: 7,6 mil. Kč. Termín realizace stavby: 3.6. – 17.7.2024.
17.7.2024 Provedené práce
SO201 – Most
- výkopové práce
- sanace zdiva spárování a očištění (výtoková strana)
17.7.2024 Popis stavby: Účelem stavebního záměru je trvalá stavba - odstranění silničního mostu ev. č. 45213-6 z důvodu nevyhovujícího technického stavu a jeho nahrazení novým silničním mostem a úprava přilehlé části komunikace III/45213.
17.7.2024 Popis stavby: Předmětem opravy je sil. III/4746 ul. Dělnická, Havířov v úseku od světelné křižovatky s ul. U Skleníků po okružní křižovatku s ul. Vodní v délce 1 515 metrů a na silnici II/475 ul. Vodní od okružní křižovatky s ul. Dělnická po výjezd z ul. U Pošty v délce 408 m. Z důvodu organizace dopravy po dobu stavby a rozdílných nároků na rozsah prací v jednotlivých úsecích je stavba členěna na 3 úseky (etapy). V současné době probíhají práce na etapě č. 2 – ul. Dělnická, Havířov.
17.7.2024 Provedené práce (9.6.2024 – 16.7.2024)
- Betonáž říms
- Betonáž betonových klínů
- Podkladní vrstvy v přechodových oblastech
- Dokončení obrubníků
16.7.2024 Provedené práce (9.7. - 15.7.2024): provedena betonáž 6.taktu (20 bm) opěrné zdi / římsy, rozpracovaná výztuž 7.taktu OZ / římsy, položena část podkladní betonu pro 8. takt OZ/Ř, dokončeno osazování zápor HEB 120 - celkem 245 bm, provedeny práce na odvodnění úseku vlevo z r. 2022 - položeno cca 100 m dlažby rigolu, rozpracováno zajistění svahu vlevo nad budoucím rigolem - úsek z r. 2022
15.7.2024 Popis stavby: Nový most je jednopólová rámová konstrukce se šířkou nosné konstrukce 12,975-15,2m a délkou NK 8,2 m z betonu C 30/37 - XF2 s výztuží B500B. Volná šířka mezi obrubami je 10,73-13,37 m a na levé straně mostu je navržena římsa š. 0,8-2,195 m. Komunikace na mostě je navržena ve proměnném střechovitém sklonu směrem k římsám. V podélném sklonu most kopíruje nově navrženou niveletu. Most je navržen v příčném střechovitém sklonu 2,0 %. Stavební výška mostu je 0,667 m. Závěry na mostě nejsou. Je zřízená řezaná spára.