6.10.2023 Provedené práce:
- frézování ložné vrstvy vozovky ve 3. úseku plánované pokládky
- vybourání povrchu zastávky „Na Najmanské“ směr Michálkovice
- provedení konstrukčních vrstev + statických zkoušek u vybourané zastávky „Na Najmanské“ směr Michálkovice
- provádění bednění, armování a vázání výztuže u vybourané zastávky „Na Najmanské“ směr Michálkovice
- dokončení výstavby ochranného ostrůvku pro chodce u přechodu v blízkosti parkoviště P3 u Zoo Ostrava
5.10.2023 Jedná se o přestavbu stávající propustku na propust nový z železobetonových trub DN 1400. Čela propustku budou železobetonová. Bude osazeno ochranné silniční zábradlí na čela propustku. Do nové krajnice bude osazeno silniční svodidlo úrovně zadržení N2. Opevnění koryta před propustkem bude provedeno kamennou dlažbou do betonu a bude ukončena betonovým prahem. Na výtoku bude koryto rovnaninou z lomového kamene s vyklínováním. Břehové opevnění bude opřeno o kamenné patky s urovnaným lícem z lomového kamene. Směrové a výškové vedení komunikace zůstává zachováno.
Doprava je organizována kyvadlově za použití semaforů, kdy práce budou probíhat vždy v jednom pruhu vozovky.
5.10.2023 V současné době probíhají práce na III. etapě stavby (za úplné uzavírky silnice II/470H ve směru od dálnice D1 po mimoúrovňovou křižovatku se sil. II/647, vč. jižní části nájezdových a sjezdových ramp ze sil. II/647), a to v termínu 3.10. – 6.11.2023.
5.10.2023 Provedené práce:
- odbednění římsy opěrné zdi v km 0,625
- bourání prostoru pro žulový dvojřádek v prostoru opěrné zdi v km 0,625
- osazování obrubníků KS3 a bet. přídlažby do zavlhlého bet. lože
- odkop pro možnost osazování obrubníků KS3 a bet. přídlažby do zavlhlého bet. lože
5.10.2023 Jedná se o výstavbu 18 m nové opěrné zdi namísto zřícené, podbetonování kamenné zdi v délce 77 m a demontáž podemleté vychýlené gabionové stěny s následnou novou stavbou gabionů, spodní díl bude vyplněn betonem.
Dále bude provedeno v korytě 5 příčných objektů – stupňů pro zajištění výškové stability dna.
Odbednění betonové zdi, izolační nátěr rubu zdi, dosypávání a hutnění výkopu za gabionovou stěnou, kamenný stupeň v korytě dle požadavků správce toků bez použití betonu, kameny budou kotveny do skalního podloží.
5.10.2023 Zhotovitel dokončil hlavní stavební práce a provoz funguje bez omezení od pátku 29.9.2023. Trpělivost a kázeň řidičů si ještě vyžádá pokládka vodorovného dopravního značení v závěru stavby.
Časový harmonogram prací je plněn dle smlouvy
Provedené práce: (26.9.2023 – 3.10.2023)
5.10.2023 Technologie opravy: bude provedena recyklace stávajícího krytu komunikace s pojivy RS CA a pokládka dvouvrstvého krytu z asfaltových hutněných vrstev. Součástí stavby je stavební údržba 5 ks propustků, dále reprofilace příkop, krajnice, VDZ.
Provedeno: VDZ, osazeno DZ s ev.č. propustků
Stavba je dokončena, bude zahájeno přejímací řízení
5.10.2023 Stavba pokračuje za částečné uzavírky, kdy je provoz řízen pomocí světelného signalizačního zařízení v úseku mezi křižovatkou s ul. Šadový a křižovatkou s ul. Kótovská (4.-5.10.2023).
Od 7.10. do 8.10. 2023 navazuje částečná uzavírka úseku mezi křižovatkou s ul. Kótovská a křižovatkou s ul. Vělopolská. Doprava na ul Frýdecká v tomto úseku bude opět řízena pomocí SSZ. V této etapě také bude úplně uzavřena silnice III/4763 ul. Vělopolská v místě křižovatky se silnicí II/648 ul. Frýdecká, vč. BUS. Objízdná trasa během uzavírky bude vedena po silnici II/648, II/474, I/68H, III/4763 – Horní ŽUKOV, Třanovice, Hnojník, Střítež, Vělopolí a zpět.
5.10.2023 Stavba probíhá bez omezení provozu. Při realizaci vodorovného dopravního značení a instalaci dopravního zařízení dojde pouze k lokálnímu omezení provozu.
5.10.2023 Silnice III/46420 Pustějov – Hl. Životice - Oprava komunikace je navržena mezi obcemi Pustějov a Hladké Životice. V km 3,140 – 3,350 a v km 4,700 – 5,098 opravy spočívají ve vyfrézování obrusné vrstvy v tloušťce 50 mm a položení nových asfaltových vrstev s lokálními opravami trhlin ve stávajícím směrovém a šířkovém uspořádání. V Km 3,350 – 4,700 bude provedeno frézování do hloubky 100 mm, provedena sanace okrajů, recyklace za studena na místě a nový dvouvrstvý kryt.