29.5.2024 Provedené práce (20.5. - 26.5.2024):
vykopáno 135 m, zajištěný výkop (hřebíky + kari síť) v délce 130 m, zemní kotvy 80 m, proveden předvýkop do KÚ (úsek km 2,960 - 3,210), proříznutá vozovka pro všechny propustky
27.5.2024 Správa silnic v letošním roce realizuje na krajských silnicích více jak 110 staveb. V průběhu realizace každé stavby se pořizuje fotodokumentace o jejím průběhu. Od letošního roku je prováděna fotodokumentace a záznam na vybraných stavbách pomocí dronu.
V příloze několik fotografií z dronu včetně identifikace stavby.
24.5.2024 Provedené práce (17.5.2024 – 23.5.2024)
- Montáž ocelové konstrukce lávky SO 202
- Montáž zábradlí podél chodníku
- Úpravy pod mostem
- VDZ
24.5.2024 Popis stavby: V rámci akce bude řešena rekonstrukce části komunikace mezi železničním viaduktem a obcí Straník.
Oprava vozovky v rámci tohoto stavebního objektu spočívá v profilové frézování tl. 10 - 35 mm a zesílení stávající konstrukce vozovky o 65 – 90 mm položením dvou asfaltových vrstev. V rámci úseku se nachází celkem 5 propustků, které budou rekonstruovány.
23.5.2024 K základním problémům péče o stromy patří možné narušení provozní bezpečnosti. Vznik škody či újmy na zdraví v důsledku pádu stromu není příliš častý, ovšem pokud k němu dojde, reakce veřejnosti bývá často extrémní.
Statické selhání stromů s sebou vždy nese celou řadu problémů a nejasností. Při řešení škod, způsobených padajícím stromem, se často řeší otázka, zda bylo možné zlom či vývrat stromu předem předpokládat, či se jedná o nepředvídatelnou souhru okolností (tzv. „vyšší vliv“).
23.5.2024 Provedené práce do 22.5.2024: provedeno bednění a výztuž 1. opěry, bednění 2. opěry
Plánované práce23.5. - 30.5.2024: dokončení bednění a výztuže nových ŽB úložných prahů na obou opěrách včetně křídel, plánována betonáž úložných prahů a křídel na 30.5.2024, 29.5.2023 - přejímka bednění a výztuže TDS před betonáží
23.5.2024 Popis stavby:Nový most je jednopólová rámová konstrukce se šířkou nosné konstrukce 12,975-15,2m a délkou NK 8,2 m z betonu C 30/37 - XF2 s výztuží B500B. Volná šířka mezi obrubami je 10,73-13,37 m a na levé straně mostu je navržena římsa š. 0,8-2,195 m. Komunikace na mostě je navržena ve proměnném střechovitém sklonu směrem k římsám. V podélném sklonu most kopíruje nově navrženou niveletu. Most je navržen v příčném střechovitém sklonu 2,0 %. Stavební výška mostu je 0,667 m. Závěry na mostě nejsou. Je zřízená řezaná spára.