17.7.2024 Popis stavby: Předmětem opravy je sil. III/4746 ul. Dělnická, Havířov v úseku od světelné křižovatky s ul. U Skleníků po okružní křižovatku s ul. Vodní v délce 1 515 metrů a na silnici II/475 ul. Vodní od okružní křižovatky s ul. Dělnická po výjezd z ul. U Pošty v délce 408 m. Z důvodu organizace dopravy po dobu stavby a rozdílných nároků na rozsah prací v jednotlivých úsecích je stavba členěna na 3 úseky (etapy). V současné době probíhají práce na etapě č. 2 – ul. Dělnická, Havířov.
17.7.2024 Provedené práce (9.6.2024 – 16.7.2024)
- Betonáž říms
- Betonáž betonových klínů
- Podkladní vrstvy v přechodových oblastech
- Dokončení obrubníků
16.7.2024 Provedené práce (9.7. - 15.7.2024): provedena betonáž 6.taktu (20 bm) opěrné zdi / římsy, rozpracovaná výztuž 7.taktu OZ / římsy, položena část podkladní betonu pro 8. takt OZ/Ř, dokončeno osazování zápor HEB 120 - celkem 245 bm, provedeny práce na odvodnění úseku vlevo z r. 2022 - položeno cca 100 m dlažby rigolu, rozpracováno zajistění svahu vlevo nad budoucím rigolem - úsek z r. 2022
15.7.2024 Popis stavby: Nový most je jednopólová rámová konstrukce se šířkou nosné konstrukce 12,975-15,2m a délkou NK 8,2 m z betonu C 30/37 - XF2 s výztuží B500B. Volná šířka mezi obrubami je 10,73-13,37 m a na levé straně mostu je navržena římsa š. 0,8-2,195 m. Komunikace na mostě je navržena ve proměnném střechovitém sklonu směrem k římsám. V podélném sklonu most kopíruje nově navrženou niveletu. Most je navržen v příčném střechovitém sklonu 2,0 %. Stavební výška mostu je 0,667 m. Závěry na mostě nejsou. Je zřízená řezaná spára.
15.7.2024 Práce jsou etapizovány (po polovinách). Nyní probíhají práce na 1.etapě - tzn. v pravém jízdním pruhu
Provedené práce v období od 1.7. 2024 - 11.7. 2024
- bednění SD
- betonáž SD
- odbednění čel a boků SD
15.7.2024 Proběhlo:
Kritické úseky – Dokončení instalace ochranných sítí i lan vč. úklidu a uvedení komunikace do provozu v úsecích K1-K4.
Nebezpečné úseky – Od 1.7.2024 převedení silniční uzávěry do úseku N1-N4. Zahájení čištění skalních masívů v nebezpečných úsecích N1-N3.
15.7.2024 Popis stavby: Demolice původního a výstavba nového mostu
Provedené práce (1.7.2024 – 8.7.2024)
- frézování vozovky
- bourání stávajícího mostu
12.7.2024 Popis stavby:
Nová okružní Křižovatka bude zhotovena s betonovým krytem CB I. Součástí stavby jsou rovněž dva nové pojížděné ostrůvky ohraničené betonovými obrubami a jeden nepojížděný ostrůvek lemovaný obrubou KS3 a žulovým jednořádkem. Dále bude provedena výměna podkladních vrstev asfaltové vozovky mimo okružní křižovatku včetně podkladních konstrukčních vrstev.
12.7.2024 Popis stavby:
Oprava silnice spočívá v celoplošném vyfrézování stávajících asfaltových vrstev vozovky, na kterou naváže recyklace podkladních vrstev za studena. Poté proběhne položení nových krytových asfaltových vrstev. Dále bude provedena oprava 3 autobusových stání a autobusového zálivu, jejichž povrch bude nově z CB krytu. Dojde k opravě 2 opěrných zdí a k rekonstrukci a modernizaci mostního svršku propustku ev. č. 46613-5P.
11.7.2024 Popis stavby: rekonstrukce mostu - nová nosná konstrukce na nové ŽB úložné prahy, nový související mostní svršek a vybavení, délka nové vozovky včetně mostu 95 m
Provedené práce 4.7.- 10.7.2024: dokončena hydroizolace nosné konstrukce a rubu opěr, zhotovení odvodnění za rubem opěr, zřízení přechodových klínů z mezerovitého betonu za opěrami, příprava - výztuž říms a bednění říms