28.8.2024 Oprava silnice technologií recyklace za studena s novým živičným povrchem
- Oprava/výstavba propustků – 2.etapa
28.8.2024 Správa silnic Moravskoslezského kraje musí z důvodu neuspokojivého stavebně-technického stavu vozovky silnice II/647 (ul. Mariánskohorská) provést její opravu. Jedná se o opravu pravého jízdního pruhu této silnice v úseku od mimo úrovňového křížení se silnici I/56 ul. Místecká až po výjezd z ul. Grmelova ve směru na Porubu, v celkové délce 1,4 km, a to včetně prostoru pravé části křižovatky u Vodárny. Práce na opravě silnice budou započaty 28.8.2024 a ukončeny 8.9.2024. Práce v místě křižovatky budou prováděny v noci ze soboty na neděli ,v termínu 7.-8.9.2024.
28.8.2024
- úsek km 2,960 - 3,210, zajištění stability - ŽB opěrná zeď v délce 245 m, sil. svodidla, propustky, částečně nová vozovka ( r. 2024)
- úsek km 2,470 - 2,905, zajištění stability vpravo provedeno v r. 2022, v celém průběhu oprava příkopy vlevo (rigol) + propustky, nová vozovka v celé šířce
28.8.2024 Demolice původního mostu a výstavba mostu nového včetně založení
28.8.2024 Demolice původního a výstavba nového mostu.
27.8.2024 SO 101 - Rekonstrukce silnice III/45813 ( SSMSK)
Stavební úpravy komunikace budou provedeny odlišnými technologiemi ve 2 úsecích:
27.8.2024 Jedná se o rekonstrukci a modernizaci stávajícího úseku silnice II/443 Štáblovice – Otice v souvislé délce 4,05 km (32,285 - 36,335) v úseku křižovatky se silnicí II/443 x III/44340, včetně této křižovatky po místo napojení na související stavbu: Přeložka silnice II/443 – obchvat Otic (projektant Dopravoprojekt Ostrava a.s.) v rámci které, bude realizována část SO 103 v délce 706 m (km 36,335 – 37,041). Stavba byla také zkoordinována s realizovanou stavbou: „Zvýraznění začátku obce Uhlířov na silnici II/443“, kterou připravovala obec Uhlířov.
23.8.2024 Správa silnic Moravskoslezského kraje, středisko Karviná zahajuje dne 26.8.2024 „opravu povrchu silnice III/4728 ul. Klášterní a ul.- Těšínská“.
23.8.2024 Mostní objekt o čtyřech polích slouží k překonání několika kolejí s místním významem. Nová nosná konstrukce mostu je navržena z předpjatých prefabrikátů. Zachováno je stávající šířkové uspořádání a poloha stávajících pilířů. Je využito stávajícího založení pilířů, které bude zesíleno mikropilotami. Opěry jsou navrženy nové. Na obou římsách jsou navrženy veřejné chodníky, na pravé straně sloužící také jako cyklostezka. Délka stavby je 390 m, délka nového mostu je 76 m.