Popis |
Původní most byl zdemolován. Založení nového mostu na mikropilotách, 14 ks pod každou opěrou. Spodní stavbu tvoří základ,dřík opěry a mostní křídla. Novou nosnou konstrukci tvoří železobetonový rám. Konstrukční výška průřezu je 0,40 m v poli a 0,80 m u opěr. Hydroizolace z asfaltových natavovacích pásů tl. 5 mm na pečetící vrstvě. Mostní římsy jsou monolitické, na nich je osazeno mostní zábradelní svodidlo s úrovní zadržení H2 se svislou výplní. Svodidlo je před a za mostem ukončeno dlouhým náběhem. Svahy a koryto zemního tělesa jsou zpevněny dlažbou z lomového kamene do betonu ukončené betonovou patkou. Na koncích úpravy koryta jsou provedeny betonové prahy na ně navazuje kamenná rovnanina. Odvodnění mostu je zabezpečeno podélným a příčným sklonem, za mostem jsou provedeny odvoňovací skluzy. Vozovka živičná, celková délka úpravy vozovky je 51,50 m. Zatížitelnost nového mostu 32, 80, 196 t. Akt.P.O.VI/2022. |