Popis |
Nutnost rekonstrukce mostu byla vyvolána velmi špatným technickým stavem a nevyhovujícím prostorovým uspořádáním (nedostatečné šířkové parametry) Původní mostní objekt byl odstraněn až na úroveň základové spáry. Založení nového mostu je provedeno hlubinně na mikropilotách, 14 ks pod každou opěrou. Mikropiloty jsou v hlavě vetknuty do základů opěr a opatřeny ocelovou roznášecí deskou. Nosnou konstrukci tvoří monolitický železobetonový rám. Celoplošná izolace je provedena z natavovacích izolačních pásů. Římsy jsou monolitické železobetonové. Na římsách je osazeno zábradlí se svislou výplní. Odvodnění mostu je řešeno pomocí odvodňovacího skluzu na pravé straně silnice za koncem křídla. Vozovka na mostě je provedena ze dvou vrstev asfaltobetonu, mimo most (v prostoru výkopu stavební jámy) v tloušťce všech vrstev 520 mm. Kromě stavby samotného mostu byla provedena i úprava přilehlého úseku silnice (včetně rozšíření silničního tělesa), úprava koryta vodního toku, dočasná (provizorní stavba komunikace a přemostění) a vynucená přeložka nadzemního vedení SEK. P.O. VI/2022 |